Pozycjonowanie Łódź

Chcesz, aby Twoja strona internetowa była częściej odwiedzana przez potencjalnych Klientów? Zależy Ci na lepszym rozgłosie i promocji? Pozycjonowanie stron www jest tym, czego szukasz. 

SEO

1

SEO — co to jest?

SEO, czyli optymalizacja stron internetowych pod działanie wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie opiera się na wielu działaniach, które prowadzą do zwiększenia ruchu i konwersji na danej stronie internetowej.

2

SEO przynosi mierzalne i długotrwałe efekty. Jak wskazują statystyki, zdecydowana większość domen, które znajdują się w czołówce wyników wyszukiwania w Google, istnieje w sieci od ponad 2 lat i od dłuższego czasu jest systematycznie pozycjonowana. Oznacza to, że pozycjonowanie jest pracochłonnym i czasochłonnym procesem, nad którym należy pracować systematycznie i konsekwentnie.

3

Agencja SEO Łódź oferuje szeroki zakres usług, który dzieli się na pozycjonowanie stron www, pozycjonowanie sklepów internetowych, jak również audyt SEO, oraz wsparcie przy wdrażaniu nowych stron internetowych oraz koordynowanie Kampanii w Google Ads. 

Pozycjonowanie lokalne 

Pozycjonowanie stron www należących do np. firm usługowych działających lokalnie, czyli tzw. local SEO opiera się przede wszystkim na uzupełnieniu informacji na profilu Google Moja Firma

Posiadanie wizytówki na Google Moja Firma jest bezpłatne, a jej poprawne uzupełnienie nie wymaga większych umiejętności informatycznych. Wystarczy jedynie podać dokładne dane kontaktowe dotyczące danego biznesu, tak aby użytkownicy mogli bez większych problemów odnaleźć naszą firmę w mapach Google po wpisaniu w wyszukiwarkę zapytania geolokalizowanego.


Aby skutecznie pozycjonować swoją markę w Mapach Google, należy zadbać jeszcze o dodanie np. zdjęć i loga firmy, informacji o godzinach otwarcia i krótkiego opisu działalności, a także zapewnić swojej firmie dobre opinie. Odpowiednia konfiguracja Google Moja Firma to konieczność, aby nasz biznes zyskał lokalny rozgłos. 

local seo lodz

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepów internetowych to znacznie bardziej złożony zabieg, dzięki któremu można osiągnąć zdumiewające efekty w postaci wzrostu ruchu na stronie i zwiększonej liczbie zamówień.

Z tego względu, pozycjonowania sklepu internetowego nie zaleca się wykonywać samodzielnie. Agencja SEO Łódź może pomóc Ci zoptymalizować witrynę pod wymagania wyszukiwarki Google i zyskać przewagę nad konkurencją. 

Dobre praktyki pozycjonowania, które stosujemy, polegają na:

1

pozycjonowaniu long tail, czyli na frazy długiego ogona, które są bardziej sprecyzowanymi słowami kluczowymi składającymi się z co najmniej 3 słów. 

2

poprawie i udoskonaleniu struktury menu na stronie sklepu 

3

dokonaniu zmian w obrębie strony oraz naprawienie ewentualnych błędów poza nią (działania on-site i off-site)

pozycjonowanie stron lodz
seo stron lodz

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Na koszt pozycjonowania wpływa wiele czynników, w związku z czym każdą usługę wyceniamy indywidualnie w zależności od preferencji i potrzeb naszego Klienta. Oferujemy dwie możliwości rozliczenia: w ramach abonamentu oraz za efekty.

Pozycjonowanie cennik 

Koszt abonamentu oscyluje w kwocie od 1500 do 3000 złotych miesięcznie, natomiast cena za pozycjonowanie ,,za efekty” jest ustalana na podstawie stopnia trudności danego zadania, przydzielonego czasu na jego wykonanie oraz od budżetu klienta. 

Skontaktuj się z nami, a bezpłatnie wycenimy usługę pozycjonowania dla Twojej firmy!

Agencja SEO Łódź specjalizuje się  w pozycjonowaniu sklepów internetowych na różnych platformach takich jak:

  • PrestaShop
  • Sky-shop
  • Shoper 
  • WooCommerce 
  • Magento
  • RedCart

Audyt SEO

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej www przeprowadzamy darmowy audyt SEO, dzięki któremu dowiadujemy się, jakie elementy strony internetowej nie są prawidłowe i jakie działania on-site i off-site powinniśmy przeprowadzić, aby naprawić wynikłe mankamenty.


pozycjonowanie lodz
lodz seo

Podczas audytu SEO weryfikujemy:

  • widoczność strony w Google pod dedykowanymi słowami kluczowymi i nazwą własnej firmy
  • czy wszystkie meta-opisy są prawidłowo ustawione 
  • czy strona posiada certyfikat SSL
  • czy strona jest responsywna
  • czy struktura menu jest zrozumiała
  • jakie linki wewnętrzne i kanoniczne posiada strona
  • z jaką prędkością ładuje się strona
  • czy grafiki są odpowiednio skompresowane 
  • czy strona posiada pliki sitemap i robots
  • czy treści na stronie są odpowiednie i zgodne z założeniami marketingu internetowego 

Chcesz skorzystać z bezpłatnego audytu SEO?

Wyślij zgłoszenie!

© Search Engine Marketing 2022