Szukasz agencji SEO, która zadba o Twój e-biznes? Pozycjonowanie sklepów Katowice to coś, czego Ci potrzeba.
Agencja SEO oferuje pełne wsparcie w zakresie kampanii Google Ads, czyli płatnego rodzaju reklamy w wyszukiwarce, dzięki któremu możesz zyskać nowych klientów i osiągnąć top 4 w SERP bez większego wysiłku. Największym plusem kampanii w Google jest fakt, że ich cenę wyznacza się samodzielnie, więc każdy może reklamować się w ten sposób.
Aby kampania Google Ads była udana i przyniosła pożądane rezultaty, należy tuż przed jej uruchomieniem zastanowić się, na jakie słowa kluczowe chcemy się reklamować i ustalić, który rodzaj kampanii będzie dla nas najlepszy. Z tego względu warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji SEO, która zajmie się realizacją kampanii w Google Ads i zagwarantuje nam jej powodzenie.
Specjalizujemy się w wielu formach marketingu internetowego, począwszy od kampanii w Google Ads, a na pisaniu bloga firmowego skończywszy.
Jeśli więc Twoi klienci odwiedzają stronę, ale nie finalizują zakupów i porzucają koszyk- zwróć się do nas w pomoc, a na pewno znajdziemy przyczynę problemu i pomożemy Ci go rozwiązać.
Jakie skutecznie pozycjonować strony w Szczecinie?
Dlaczego lokalne SEO jest skuteczne? Przykład miasta Łódź
Pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski
Sprawdź jak dobierać słowa kluczowe do strategii SEO
1
pozycjonowania na frazy typu long tail - frazy długiego ogona to rozbudowane sformułowania składające się z min. 3 słów. Frazy typu long tail w dokładny sposób oddają zamiary użytkownika i pozwalają mu wyszukać wyniki, które są zbieżne z jego celem. Pozycjonowanie na frazy long tail zwiększa konwersje i pozwala trafić do tej grupy użytkowników, którzy są zdecydowani na zakup
2
projektowania UX - User Experience to doświadczenie użytkownika w związku z daną stroną internetową. Jeśli struktura menu jest chaotyczna, a proces zamówienia skomplikowany- sklep internetowy nie będzie zbyt często odwiedzany przez Internautów. Dobre praktyki UX prowadzą do zwiększenia konwersji i wzrostu sprzedaży, poprzez wprowadzenie np. one-step checkout, który pozwala na szybkie zaakceptowanie i opłacenie zamówienia.
3
zorganizowania akcji remarketingowej - akcja remarketingowa pozwala dotrzeć do klientów, którzy po zapełnieniu koszyka zrezygnowali z zakupów w Twoim sklepie internetowym.
Reklama ukazująca produkty, które chciał nabyć Internauta, ma na celu przypomnieć mu o zaległych zakupach i zachęcić do finalizacji transakcji.
4
usunięcia duplikatów treści - duplikacja treści to częsty problem związany ze sklepami internetowymi. Powielanie się podstron grozi karą od Google, dlatego warto wprowadzić przekierowania 301, które wyeliminują problem.
5
zwiększenia szybkości ładowania strony sklepu - szybkość ładowania strony sklepu internetowego ma ogromny wpływ na e-commerce. Im dłużej ładuje się Twoja strona, tym mniejsze szanse masz na sprzedaż. Aby zwiększyć szybkość strony, można np. skompresować zdjęcia i zoptymalizować wtyczki oraz motywy.
6
pisanie bloga firmowego - tworzenie treści blogowych to opcjonalne działanie, które wspomaga SEO i sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów. Na życzenie klienta Agencja SEO może objąć kontrole nad blogiem firmowym i systematycznie tworzyć treści tematycznie związane z Twoją działalnością, które mogą zainteresować potencjalnych klientów i zmobilizować ich do skorzystania z Twojej oferty.
Korzyści z pozycjonowania sklepów Katowice są mierzalne. Co miesiąc dostarczamy naszym Klientom raporty ze statystykami, dzięki którym mogą przekonać się, że ich pozycja w Google wzrasta, a błędy strony zostały wyeliminowane. Oferujemy jasne i przejrzyste warunki współpracy.