1
Audyt SEO to darmowa usługa, którą oferujemy wszystkim naszym nowym Klientom, z którymi planujemy rozpocząć współpracę.
2
Audyt SEO pozwala na wychwycenie wszystkich nieprawidłowości w obrębie strony, które wymagają natychmiastowej korekty. Naprawa błędów systemu, czy nieprawidłowego linkowania gwarantuje wzrost pozycji witryny w Google oraz zwiększenia ruchu na stronie.
Audyt SEO to konieczna usługa, dzięki której będziemy w stanie także oszacować koszt usługi pozycjonowania.
3
Na podstawie audytu SEO tworzymy też strategię pozycjonowania, która w perspektywie pozwoli nam zyskać przewagę nad stroną konkurencji naszego klienta.
Jakie elementy analizujemy podczas audytu SEO?
Audyt SEO to analiza zawartości strony internetowej i wnikliwe badanie każdego jej elementu. Jedna osoba nie jest w stanie przyswoić i zweryfikować tak obszernego zasobu informacji w przeciągu kilku godzin. Z tego względu audyt SEO wymaga pracy całego zespołu, czyli copywritera, programisty i analityka. Tylko w ten sposób audyt może przynieść oczekiwane efekty.
Audyt SEO jest ściśle związany z UX, czyli ogólnym wrażeniem użytkownika na temat danej strony internetowej.
Jeżeli wygląd strony nie prezentuje się najlepiej, interfejs jest chaotyczny, a wszelkie funkcjonalności na stronie zawodzą, można przypuszczać, że posiada ona dosyć duży współczynnik odrzuceń.
UX na stronach internetowych to ważny aspekt dla SEO. Osoby, które odwiedzą stronę naszpikowaną reklamami, nieresponsywną i o niezrozumiałej strukturze menu nie pozostaną na stronie zbyt długo, nawet jeśli asortyment np. danego sklepu internetowego jest dobrej jakości.
Dlatego podczas audytu każdorazowo skupiamy się również na UX, nie tylko błędach i nieprawidłowościach w działaniu strony.